Bu analiz çerçevesinde bir tematik oluşumun başarılı olabilmesi için sahip olması gereken özelliklerin arayışı içinde geliştirilen yeni ve odaklı bir tematik oluşum oluşturma fikri. İlk örneklerden başlayıp dördüncü kuşakta yaygınlaşan tematik oluşumlar üzerine yaptığımız araştırmamızda, birçoğunun kısa süreli olmasına neden olan iki sorun dikkatimizi çekti. Birincisi, formasyon sahiplerinin doğrudan sektör temsilcilerinden oluşması, ikincisi ise spesifik tema alanının çok dar tutulmasıydı. Bunun doğru gelir modeliyle desteklenmediği durumlarda ise hızla kurulup kapatılan kanal sayısı, ayakta kalmayı başaran kanallardan çok daha fazlaydı. Ancak içerik yönetiminde tematik oluşumların ön plana çıkması gerektiğine inanıyoruz; “Tekrarlanabilir” özelliği sayesinde içerik havuzu, çapraz kullanım, bölge ve dil farklılıklarına göre yeniden değerleme, internet üzerinden VOD platformlarının oluşturulması ve hatta basılı optik medya satışları ile yüksek çarpanlı bir ticari gelir modellemesi yapılabilmekte ve sürdürülebilir kılınabilmektedir. hala pazar var Son olarak, uluslararası ağlarda yer almak veya kendi ağlarını oluşturmak amacıyla markalaşma hedefini koordineli bir şekilde yönetirlerse, tematik oluşumları değerli ticari platformlar olabilir.
Yatırımcı grubunun, planlanan oluşumumuzun ilgili olduğu sektörlerle doğrudan ticari bağı yoktur. Yani herhangi bir tröstün, büyük kapitalistin veya devlet kurumunun alt yatırımı olarak konumlanmayacağız. Bu anlamda kendi içinde özerk ve bağımsız bir oluşum organizasyonu oluşturmaktan bahsediyoruz. Bu nedenle yapılanmamızda herhangi bir çıkar ilişkisi veya misyon ilişkisi gözetmek ve buna göre bir gelir modeli oluşturmak zorunda değiliz. Kuruluş, tarafsızlığını korumak için kendi kaynaklarını geliştirmek zorunda olan bir yayın kuruluşudur. Bu nedenle faaliyet karı ile ayakta kalmayı ve yeni yatırımlarla büyümeyi hedefleyen bir iş modeli izleyecektir.
Reklam satışları, bireysel ve kurumsal ölçekte iş birliği ve işbirliklerine dayalı ortak fayda projeleri, elektronik ortamda geçerliliği kanıtlanmış B2B ve B2C uygulamaları, çapraz platform ve optik medya satışları, kaynak bulmada öne çıkan faaliyet ve yöntemlerimiz arasındadır. Ancak bu faaliyetleri başarıya taşıyacak en önemli unsur, kuruluşumuzun sağladığı platformun zengin içerik çeşitliliği, yüksek yayın kalitesi, doğru bilgi akışı, profesyonel üretim teknikleri ve hem çekici hem de çekici bir tarza sahip olması gereken kalitedir. eğlenceli. Bu kaliteyi yakalamak, genç oluşumumuzun çalışmalarını yayına girdiği andan itibaren motive eden ana iddiasıdır. Olabildiğince farklı renklere sahip olmaya çalıştığımız oluşum formatlarımızın ortak amacı, izleyici ile interaktif iletişim sağlamaktır. Bu, izleyiciyi pasif takipçilerden platformumuzun aktif katılımcılarına dönüştürmek ve kanalımız aracılığıyla sunulan fırsatlardan fiilen yararlanmaları için kapı açmak anlamına gelir.
Formasyonun zengin ürün ağacında ele aldığı her konuda söz sahibi olması düşünülemez. Ayrıca kuruluşumuzun yayıncılık yaklaşımı, fikir ve bilgilerin kaynağı veya tarafı olmak değil, etik bir çerçevede hedef kitleye iletilmesi üzerine kuruludur. Bu nedenle bilgiye dayalı içerik hazırlamanın ve ekrana yansıtmanın en doğru ve tarafsız yolunun ilgilendiğimiz sektörlerde yetkin faaliyet gösteren tüm kurum ve girişimlerle stratejik iş birliklerinden geçtiğine inanıyoruz. Kuruluşundan bu yana karşılıklı fayda ve katma değer sağlamak için oluşturulacak geniş işbirliği ağı içerisinde, içeriğimizdeki tema ve sektörlerle ilgili yerel ve küresel olarak tanınan tüm kurum, kuruluş, dernek, birlik, vakıf, girişim ve kişileri saymak. Nihayet Medya sektörü, renkli televizyonun icadından bu yana tarihinin en büyük teknolojik ve yapısal dönüşümünü yaşıyor. Çapraz medya uygulamaları, yani bir içeriğin birden fazla elektronik ortam üzerinden sunulması, günümüz televizyonlarının standart repertuarı haline gelmiştir. Farklı medya platformları arasında gelişen bu uyumluluk (mediaconvergence) teknolojide de yaşanmaktadır. Yaygın genişbant erişimi sayesinde televizyon, internet ve mobil iletişim platformları metin, görüntü ve sesi ortak bir paydada iletebilmektedir. Böylece IPTV veya Web-TV olarak adlandırılan internet televizyon yayıncılığının önemi artmaktadır. IP yayıncılığının gelişmesiyle birlikte televizyonda interaktif uygulamalar açısından eşi benzeri olmayan bir zenginlik bekleniyor. Kullanıcının kendi ihtiyaçları ve izleme alışkanlıkları doğrultusunda “kişisel televizyonunu” yaratmasıyla başlayan tahminler, 20 yıl sonra bugün televizyonun nasıl izlendiğini kimsenin hatırlamayacağı iddiasına kadar uzanıyor. Bu yenilikler, televizyondaki iş modellerinin hedef kitleye özel ve zaman sınırı olmayan dinamik içeriklerle belirleneceği anlamına geliyor. Medya sektöründeki arza yetişemeyenlerin elenmesiyle birlikte birkaç büyük oyuncunun yanı sıra karlılığı yüksek çok sayıda küçük niş sunucu tarafından karşılanacak gibi görünüyor. Planlı oluşumları, bu pastadan pay almaya adayları, öncelikli farkındalığı ve teknolojik esnekliği ile kısa sürede önemli bir aktör olmayı hedeflemektedir. Yiğit Grup, ulusal sınırları aşan, rekabet yöntemlerini uluslararası iletişim ve reklam paylaşımının yeni kurallarına uyarlayan televizyon yayın dünyasına benzersiz ve güçlü kanal oluşumları kazandırmayı hedeflemektedir. Çok uluslu ilişkiler ağı içerisinde ortak fikir ve programlar sunan yeni tematik internet televizyon kanalları için üç kıtada proje çalışmaları yürütmektedir. “Sanatsal bir bakış açısıyla varoluşun tüm derinliğini görmek…“ Bu yüzyılın projeler dünyası olduğunu açıkça görüyoruz. Günümüzde yenilikler geliştirmek ve atılımlar yapmak başarının ön koşulu haline gelmiş, projenin başarısı şirketin ve ülkenin başarısının göstergesi olmuştur. Başarılı projeyi zaman, bütçe, kalite kaygısı duymadan tamamlanmış bir proje olarak değil, “hedeflenen sonuçları belirtilen niteliklerde, zamanında ve zamanında teslim etmek” olarak tanımlıyoruz. Hesaplanan maliyet limitleri içerisinde gerçekleştirilebilecek bir proje olarak görülmelidir. Firmamız uzman olduğu dijital medya ve interaktif proje süreçleri konusunda hizmet vermenin yanı sıra tamamen internet reklam türlerinden viral tanıtım gibi karmaşık tanıtım tekniklerine kadar geniş bir skalada çözümler sunmaktadır. Yiğit grup / Yiğit Medya’nın yazılım altyapısı ve sürdürülebilir içerik tedariği ile yeni bir uluslararası yayıncılık projesi sorunsuz bir şekilde hayata geçirilmiştir. Yazılım altyapısındaki sunucular ve esnek yazılım yapılanması ile tasarlanan ana yapı topografyası, tüm paketleri yönetmeye hazır, genişletilebilir tasarımı ile sorunsuz ve katma değerli bir platform sunmaktadır. Uluslararası bir yayın kuruluşu olan Deeparts.tv, hayata tanıklık etmek için yayına girdi. Kullandığımız, gördüğümüz, yaşarken bilinen ve bilinmeyen tüm alanların anlatımlarıyla yayın yapacak olan Deeparts.tv, tüm dünyada faaliyetlerine devam edecek. Gelişen internet yayın akışına uygun, klasik yayın düzenine yeni bir soluk getirecek bir olgudur.
2022
This will close in 0 seconds